November?

Voel me enigszins voor paal staan als Erik en Danilo voor de deur staan: korte mouwen en dito broek. Ik heb armstukken en beenstukken en dik ondershirt aangetrokken. Mannen: het is november hoor! De Van Driels hebben echter het gelijk aan hun zijde. Spoedig stroop ik de armstukken af en de beenstukken....die heb ik thuis laten liggen. 


We hebben een heerlijke training. Ik neem lange stukken kopwerk voor mijn rekening, afgewisseld met kopbeurten van vader en zoon. Af en toe een stukje sprinten maakt deze rit tot een mooie. Heerlijk is deze sport toch, we worden ditmaal niet bedreigd door niet-uitkijkende automobilisten, samen en toch alleen. Weinig woorden hoeven te worden gewisseld om er een gezellige en stevige rit van te maken. 33,9 gemiddeld staat op de teller. Polar geeft 8233 kilometer als tussenstand aan.

Geen opmerkingen: