Plafond

Fietsen en met name wielrennen is naast een hele leuke sport ook heel erg gezond. Voorwaarde is wel dat je overeind blijft. Het enige nadeel is dat de motor na verloop van tijd vol loopt; de benen zijn dan erg gevoelig. 'Nee Rosa, even niet bij papa op schoot treintje rijden'. Remedie is de masseur. Ik ga al tijden naar een goede sportmasseur: Hans Baank. Zo ook vandaag. Na een koude rit ben ik even gezellig bij Hans 'wezen buurten'. Hoewel gezellig? Ik had het gevoel tegen het plafond aan te zitten. 'Voelt een beetje kartelig, Rob'. 'Ja Hans, dat voel ik'. Na een half uur serveert Hans het toetje: Thaise olie. Om de spieren open te zetten. Ik ruik het nog steeds, Hans!

Leuk filmpje Lance Armstrong. What I'm on.......................?

1 opmerking:

Anoniem zei

Hahaha die Rob,

Dat ruikt lekker he die olie...! Fantastische blog met veel leuke informatie.

Succes en tot de volgende keer.

Groet Hans Baank