De eerste hoogtemeters van 2011...

...en dat er nog maar veel moge volgen. De voorspelde zonneschijn blijft bij voorspeld. Om tien uur staan Erik en Danilo voor de deur voor een autoritje richting Veluwezoom. De temperatuur schommelt rond het vriespunt. Binnen is het lekker warm en voel me stuk beter dan gisteren. Weinig kennelhoest. Thank you codeïne. Staat het op de dopinglijst?!? We hebben besloten om eens lekker te klimmen. Starten met de Emmapyramide, vervolgens de Zijpenberg, Posbank, Holleweg, de getrapt lopende Zijpenberg zuid en afsluitend de Emmapyramide. Daarna uitfietsen. Prachtig rondje om de benen te testen en het klimmen te voelen. Danilo klimt erg makkelijk. Rij toch wel redelijk serieus omhoog en als ik omkijk zit ie in me wiel. Op de Zijpenberg heeft Di Luca het wat lastig. Hij speert eerste stuk omhoog, maar verkijkt zich toch beetje. Het blijft dan ook een lastig in te schatten klim. Het CDA van het klimmen leg ik hem uit (Concentratie, Draaien en Ademhaling). Het werkt bij mij. Boven de 80 draaien is het prettigst. Na de tocht eten we een pannenkoek aan de voet van de Posbank. Lekker kletsen over sport. Danilo en Erik: bedankt voor leuke dag!

Geen opmerkingen: