Huis schoon? Check! Rapporten voor groep 7 klaar? Check! Een paar huizen verderop wordt feest gegeven, inclusief Frans Bauer achtige meuk. Wegwezen dus! Madone onder mijn kont schuiven en wind trotseren. Wat waait het weer! Een stevige noordwestenwind snijdt me de adem op het Klompenmakerspad af. Zoeken naar een goede cadans en ademhaling. Spoedig vind ik deze. Ik merk net zoals donderdag dat de twee weken relatieve rust me erg goed heeft gedaan. Sterker nog: voel me erg in vorm (of was het nou in conditie) en zelfs verbeterd! Bij thuiskomst staat een mooie 34 kilometer gemiddeld op de Garmin te pronken. Gemiddeld wattage ligt rond de 250 watt. Dit zijn erg prettige en geruststellende gegevens. 

Resumerend: 250 kilometer D1, met uitzondering van deze dag, getraind. Een prettige opmaat naar Giro en Criquielion. Deze laatste ga ik, ijs en weder dienende, op zeker rijden.

Geen opmerkingen: