Lente

Vandaag duidelijk gevoeld: lente! Wat een heerlijke dag. Einde van de dag mezelf op de Utrechtse heuvelrug getest. Eindelijk, ik heb het gevoel weer terug. Kleine twee uur getraind met een gemiddelde van 30,2 en 610 hoogtemeters.


Ben rustig begonnen met lange aanloop naar de Amerongse berg. Deze heb ik vijf maal achter elkaar gedaan. Absoluut geen volle bak, maar elke beklimming trapte ik rond de 340 watt weg en het beste komt nog...bijna kniepijnvrij! Ik constateerde gisteren dat mijn zadel wederom 2 centimeter te laag stond. Aanpassing gedaan en klein streepje op zadelpen aangebracht, zodat ik in het vervolg de hoogte eenvoudig kan controleren. Het fietste ook meteen stukken beter. Ook positief dat ik goed hersteld was van de drie uur durende Tacx rit op school. Kortom: polonaise, ballonnen en slingers in de auto op de terugweg.

1 opmerking:

Arno zei

Fijn dat het een week voor Vlaanderen weer goed gaat!