Twee bij twee...

...dat was het verschil. Twee centimeter te laag en twee centimeter te ver naar achteren. Ik heb het hier over de stand van mijn zadel ten opzichte van de trappers en de stuurbuis. 


Tijdens en na de korte testrit van vrijdag bleef ik last van mijn knie houden. Dat mijn Powertap niet de juiste waardes weergaf leidde niet tot een positief gemoedstoestand. Weinig vreugde over de eerste rit op Nederlandse bodem. Tevens had ik ook het gevoel 'niet lekker te zitten' op de fiets. Bij thuiskomst heb ik waardes van mijn fietsafstelling uit 2009 erbij genomen en deze vergeleken met de huidige afstelling. Conclusie: twee bij twee. En met deze afstelling heb ik ook in Mallorca getraind. Tja, dan is de ontsteking een logisch gevolg. 


Vandaag training gedaan met de nieuwe afstelling. Ook schoenen aangetrokken met gele i.p.v. rode plaatjes (meer speling). Training verliep redelijk, maar pijnloos! Ook nu voel ik mijn knie nagenoeg niet. Positief gestemd! Twee bij twee: het lijkt niets maar is een wereld van verschil.

1 opmerking:

Arno zei

Dat is best veel! Hoe kwam dat zadel daar? Ik hoop dat dit de klachten weghoudt. Groet, Arno