Zware trainingen

Wat was het weer zaterdag waardeloos. Blij met de Tacx. Alhoewel...de Tacx vertoont nog steeds kuren; tijdens het klimmen remt ie bruusk af. Dat is niet het meest prettige wat je kunt overkomen als je met een hartslag van 168 een volle inspanning aan het leveren bent. Toch een erg goede training gedaan. Tiësto en Faithless zorgden voor de beat; de rest nam ik voor mijn rekening. Zoals gezegd: zwaar! Pyreneeën. Drie klims, hoog in de D2 zone met daarbij een hoge trapfrequentie (rond de 100). Dat was drie keer bergop ruim een half uur afzien. Heb niet vaak dat ik kapot van de fiets stap, maar ditmaal was het zover. Dan is het prettig een lekkere bank te hebben om neer te ploffen.

Zondag met Frits, Jan en Arno een mooie rit gemaakt. Van Arno teenwarmers voor verjaardag gekregen. Prima spul waar Martin ons al eerder over enthousiasmeerde. De planning was D1, maar als trouw volger van deze blog weet u dat de werkelijkheid anders in elkaar stak: stukken D2 met hier en daar een vleugje D3. Wat heb ik afgezien! Dan is fietsen toch minder leuk kan ik u melden. Zo goed als het woensdag ging, zo waardeloos verliep het vandaag. Zeer waarschijnlijk de training van gisteren nog niet verteerd, of iets onder de leden.....?!?

Tussenstand: 1061 kilometer. Hallo Zuid Frankrijk!


2 opmerkingen:

Martin zei

Poe hee al dik 1000 km. Je bent goed bezig. En nooit koude voeten meer. Binnenkort naar Zd Frankrijk? Heeeerlijk iedereen doet maar. Ik ga volgend jaar ook.Weet het zeker.

Wielerblog zei

Ga niet naar Z-Frankrijk. Was meer bedoeld om aan te geven hoe ver 1061 kilometer eigenlijk is.