Terug in Rhenen

De Vélomediane komt eraan. Tijd om wat aandacht aan de korte intervaltraining te besteden. Na de heerlijke weken in Italië ben ik erg benieuwd hoe de benen er op de korte hellingen van de Utrechtse heuvelrug ervoor staan. Aangezien ik hier vaak heb getraind, kan ik een inschatting maken. Als de conditie goed is heb ik macht om tot boven vol door te trekken. De Koerheuvel in Rhenen is zo'n markant punt voor me. De macht is er. Lekkere training geweest met 5 series D3/W op de Amerongse berg. Ik kan je melden: dat is zwaar. Drie minuten aan de bak, afdalen en weer omhoog. Denk dat ik na serie vijf redelijk scheel zag. 

Het was overigens weer heerlijk om in dit gebied te trainen. Lang geleden dat ik hier heb getraind. Dit was voorheen elke twee weken. De liefde is er nog...

Geen opmerkingen: