Dhr. Spinningmans en Barbapappa

Toen ik vanochtend Twitter opende, had Oege Hiddema een leuke link naar een voor mij bekend artikel van Koen de Jong. Vorig jaar had De Jong een artikel over het fenomeen 'overwinteren' geschreven. Het artikel verhaalde onder meer over spinning. Het artikel was ik inmiddels vergeten, totdat ik tijdens mijn spinningles een zwetende man naast mij aantrof, die als een jonge God op zijn spinningfiets tekeer ging. Na de les was hij al snel weer bij de pinken. John, beste heer Spinningmans, speciaal voor jou de link naar het artikel, omdat ik weet dat je lekker je eigen gang gaat...

Vanmiddag was ik ook erg blij nadat ik de inhoud van mijn brievenbus had geïnspecteerd. Naast de afwezigheid van een blauwe brief, ontwaarde ik twee van mijn favoriete tijdschriften: De Muur en Procycling. Prima leesvoer voor het weekend. Nu maar hopen dat Rosa zin heeft in één van haar Barbapappa dvd'tjes.

1 opmerking:

John zei

Reactie van John via mail op het artikel.

'Leuk stukje van Koen de Jong. Ik ga ook lekker mijn eigen gang, ik word wel opgezweept, waardoor ik lekker in mijn vel kom te zetten. Daarentegen kan ik mij enigszins (eigenlijk mateloos) ergeren aan mede spinners die maar een beetje doen alsof. Maar ja, niet iedereen is even fanatiek. Toch zal ik in de winter mijn lesjes blijven volgen. Maar wellicht, zoals het advies van Koen luidt, moet ik mij wellicht inhouden, om de winter op een goede manier door te komen, dacht het dus niet.'