Start weblog

Twee jaar terug reed ik met o.a. Arno de Dolomieten Marathon. Arno hield als voorbereiding een weblog bij, wat ik vaak met plezier las. Ook lees ik regelmatig de weblogs van Martin Kool en Oege Hiddema. Fietsen is mijn grote hobby en passie. Hopelijk interessant genoeg voor anderen om te lezen, en anders leuk voor het archief...... Regelmatig zet ik gedane ritten op de site, kijk ik terug op een week trainen (carbon op de weg) en schrijf ik over opvallende fietszaken uit eigen ervaring en/of uit het nieuws.


Veel leesplezier!


Rob(erto)

3 opmerkingen:

Martin zei

Leuk Rob. Je komt bij mn favorieten. Die favorietenrol moet nog wel waarmaken natuurlijk. :-)

Arno zei

Hee Rob, wat leuk, een fietsblog! Ik ga je volgen. Heb ook steeds meer zin om te fietsen zelf. Mijn fietswintertje is weer voorbij, de echte moet nog komen. Groet, Arno

Anoniem zei

Hee Rob, ik ga je volgen :)

Pim