Post aan mezelf

Beste Roberto,
 
Je kent me wel, ik ben je ander ik. Normaal gesproken houden we fietsen en privé gescheiden, maar ik moet nu toch eens ernstig met je praten. Wat ben je nou helemaal aan het doen, man! Het is eind oktober, geef jezelf toch eens
Eerste keer Drolenval
wat rust. Ga lekker op die bank van je hangen en ga desnoods wielrennen kijken. Maar om nu, einde seizoen actief te gaan wielrennen... Akkoord een rondje Beemster, Wormer of weet ik veel welke polder is natuurlijk prima.Lekker D1. Maar wat je nu aan het doen bent! Ik heb wel een vraag voor je: ben je nu masochistisch, naïef of een veel te optimistische routebouwer? Welke halve zool gaat in oktober achtereenvolgens de Redoute, Transinster, Drolenval, Roche aux Faucons én de Chambralles doen? Ik vind dit niet gezond. Laat staan verstandig. Als je nu zo nodig moet....neem wat geleidelijke klims zoals de Rosier, Vecquee. Nee hoor, last van de testosteron zeker. Macho! Ik heb je wel zien stuntelen hoor! Die Redoute ging nog wel, je was nog fris, maar op die Drolenval heb je toch even flink afgezien. Dan zeg ik maar even niets op die onbekende klim vanuit Trooz. En die Roche aux Faucons? Toen je die klim aanschouwde, zag ik de moed al in je klikpedalen zakken. Heb wel om je gelachen op die Valkenrots.
Begin Chambralles
Wat een krabber ha ha! Daarna lekker schuilen voor die bui op de Côte de Lincé. Je verraste me wel weer op de Chambralles. Steil hè dat begin, maar je trapte jezelf er toch flink doorheen. Je gaf er zelfs een klein lapje op. Beginnen je sokjes te werken misschien? Hersteldrankje zit erin, fietsje schoon, kleren drogen en hapje gegeten. Beste Roberto, ik ben niet van de adviezen & conclusies, maar toch bij deze: jij bent verslaafd! En niet zo'n klein beetje. Ga er nou eens lekker tussenuit, bossen in, frisse kop halen, weids landschap. Ardennen misschien?!?

Groet, Rob



Geen opmerkingen: