Week 40: ook carbon op het asfalt

Deze week vier trainingen gedaan met een totale lengte van 218 km over kleine 7 uur. Training van maandag was niet echt bijzonder. Lekker D1 gedraaid. Dinsdag zal ik niet snel vergeten. Jan en ik reden in gestrekte draf op Purmerend af. Het was net mijn beurt om kopwerk te doen, ik hoor een klap en zie Jan het asfalt kussen. Een auto stopt. Geschrokken rem ik hard en keer om. Zag er slecht uit, maar viel gelukkig mee. Jan's knokkels geschaafd en achteraf ribben gekneusd. Omkeren en terugrijden naar Hoorn. Tijdens rit van woensdag zat de schrik er nog beetje in. Naar Purmerend en vervolgens langs Noord-Hollands kanaal zuidzijde. In de verte komt het slechte weer al aan. Zo'n heerlijke motregen plus bui (natter dan gewone motregen). Thuis tot in de .... nat. Heerlijk!!! Vandaag (zondag) laatste training van de week. Heuveltjes pikken rondom Veenendaal. De echte conditie en kracht is er niet meer. Als je top bent, doet het ook pijn, maar toch anders. Dat heet macht hebben volgens mij. Nu is het af en toe werken. D1 draait het lekker. Wederom gemiddelde boven de 30 kilometer.


Geen opmerkingen: